LA FESTA DEL GAMPER
Martino: "Ni se m'acut no comptar amb Cesc"
El tècnic acaba molt satisfet amb la feina de pressió de l'equip
El nou entrenador del Barça analitza el partit contra el Santos i destaca la pressió que han exercit els seus jugadors. /
L'entrenador delBarça,Gerardo Martino, ha fet públic després de derrotar elSantos per 8-0 alTrofeu Joan Gamper el seu desig queCesc Fàbregas segueixi al club blaugrana aquesta temporada, encara que ha reconegut que és el jugador qui té l'última decisió sobre el seu futur.
"Vam tenir una conversa curteta amb ell. Més que res vaig parlar jo. Ell defineix la situació, però ni se m'acut no comptar amb el jugador", ha explicat 'el Tata'. "És dels millors jugadors d'aquesta plantilla i crec que s'ha de quedar", ha dit el tècnic, que ha insistit sobre el seu desig de comptar amb el centrecampista diverses vegades: "No vaig deixar cap porta oberta [a la seva marxa]. Ni l'1% és decisió meva. Prefereixo que es quedi amb nosaltres i m'atreveixo a dir que es quedarà, però hi ha una part que ha de definir ell i aquí no m'hi puc ficar".
Respecte al partit, l'entrenador s'ha quedat molt satisfet sobretot amb el treball depressió. "Ho han fet bé, la pressió és la part destacada de l'equip, recuperant ràpid, a vegades elaborant i altres atacant directe", ha relatat. "El que més m'ha agradat de l'equip és la part de la pressió", ha reiterat.
De gira sense Puyol
Notícies relacionadesMartino ha vist Neymar "bastant bé", perquè comprèn que senti fatiga per la falta d'entrenaments. "Ha arribat aquesta setmana, ha jugat aPolònia, tot això no li ha permès completar una setmana com la resta. Però és diferent i en la mesura que prengui la forma física estarà cada vegada millor".
El Barça inicia demà lagira per Palestina i Jerusalem sensePuyol, que seguirà el treball de recuperació a Barcelona, però amb els jugadors del planterDongou iBagnack.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- Protecció al consumidor El Govern espanyol endureix l’atac contra les conegudes com a trucades ‘spam’
- Apunt ‘Ajo y agua’
- Urbanisme L’avinguda de Roma renaixerà el 2027 com a bulevard per passejar
- Article del conseller de Política Lingüística Un pacte per fer créixer el català, per Francesc Xavier Vila
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- Nou decret El Govern ajorna la pujada de la taxa turística pendent del suport dels Comuns
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns