Roura només mira al Deportivo
L'entrenador insisteix a focalitzar l'atenció per mantenir l'avantatge a la Lliga
"Molt important". Aquest és el qualificatiu, reiteratiu, amb què Jordi Roura ha definit el partit contra el Deportivo d'aquest dissabte. L'entrenador es preocupa per focalitzar tota l'atenció dels seus jugadors en la cita de Lliga perquè considera que la victòria sobre el cuer és el primer pas per arribar a la cita de dimarts, encara més important, contra el Milan. Si a la Lliga el Barça té marge de maniobra i pot permetre's unes quantes ensopegades, a la Champions serà un ser o no ser en 90 minuts i amb un desavantatge de 0-2 per començar.
Però Roura vol redreçar el rumb de l'equip davant el Deportivo, com si es tractés d'una necessitat fonamental. No hi ha cap altra prioritat que la victòria per mantenir l'avantatge sobre els equips de Madrid i perquè entri una glopada de confiança al vestidor del Camp Nou.
"Aquesta Lliga no està guanyada", ha recordat, "en aquest club s'ha viscut moltes situacions" I el que es viu, ha contrastat Roura, és un vaivé constant entre l'eufòria "que hi ha vegades hem de frenar nosaltres" i el pessimisme segons es comptin les victòries o els mals resultats. De moment, la situació no és tan greu perquè hagi requerit la visita del president Sandro Rosell.
Notícies relacionades"L'equip està animat", ha garantit Roura, convençut que els jugadors donaran indicis de recuperació. Ja ha notat aquests símptomes durant la setmana, ha afegit el tècnic, "per les ganes i la intensitat amb que han treballat". El tècnic només va veure els seus homes "dos dies tristos" al tornar del Bernabéu. La càrrega de treball s'ha intensificat respecte a altres setmanes per l'absència d'un partit intersetmanal. El dinar de confraternització ha estat l'altre element diferenciador viscut a Sant Joan Despí.
Roura no ha volgut avançar si Xavi està recuperat per jugar i només ha admès que hi haurà "alguna variació" entre l'alineació d'aquest dissabte i la del dimarts, i ha descartat, simbòlicament, que presenti dos equips diferents. Una diferència si que hi serà amb seguretat: Pinto serà el porter titular davant el Deportivo per l'absència de Valdés, sancionat. Tampoc ha volgut revelar si s'assajarà amb una defensa de tres davant la necessitat de provar aquest recurs tàctic després de molts mesos en què que no s'ha posat en pràctica.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Óscar Fernández Calle, candidat de Vox a Extremadura : "Guardiola va robar el canvi que volien la majoria d’extremenys"
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
