en un avió medicalitzat des de Frankfurt
David Villa arriba a Barcelona
Els metges estudien la possibilitat d'endarrerir l'operació a dilluns
El davanter internacional espanyol David Villa ja ha arribat a Barcelona i es troba ingressat a la Clínica Quirón. /
David Villaja ha arribat a Barcelona. Després d'un llarg viatge, procedent deTòquio, amb escala a Frankfurt on l'esperava unavió medicalitzat del RACC, el davanter blaugrana ha aterrat alPrat acompanyat per Ricard Pruna, un dels metges de l'equip, i Manel Estiarte, el director de relacions externes del club. Immediatament el jugador va ser traslladat a l'Hospital Quirón de Barcelona en l'ambulància que l'ha recollit a peu de pista.
Encara es desconeix quan serà operat. L'equip del doctor Ramon Cugat està avaluant la possibilitat d'endarrerir la intervenció fins dilluns, encara que abans haurà d'examinar el jugador després de la fractura del terç mitjà de la tíbia esquerra que va patir a la semifinal del Mundial de clubs davant l'Al Saad de Qatar.
Els metges, malgrat que han anunciat queel Guaje estarà entre quatre i cinc mesos de baixa, volen ser previnguts perquè es tracta de lesió complexa. Villa va abandonar l'hotel del Barça a Yokohama amb un resignat somriure, en cadira de rodes, ensenyant el polze de la seva mà dreta, intentant insuflar optimisme, conscient que ara s'enfronta a unadelicada recuperació. Ni el Barça ni els metges han confirmat, de moment, quan tindrà lloc l'operació.
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Fiscalitat Sorpresa a Hisenda: el cobrament d’impostos pels guanys dels fons d’inversió es dispara el 20%
- Canvis al litoral de la ciutat El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- Succés a Lleida Detingut un menor per la mort d’un noi de 18 anys a Tàrrega després d’una baralla