Entrevista
Ginés ‘Corregüela’: així és el ‘tiktoker’ dels entrepans XXL ‘ben xops d’oli’
L’hortolà jaenès ha convertit la preparació dels seus entrepans gegants en un autèntic fenomen viral
‘Corregüela’ ha gravat per a EL PERIÓDICO un vídeo per ensenyar-nos el seu entrepà preferit

Ginés Juan ‘Corregüela’ (@ginescorreguela) és un dels personatges del moment a TikTok. Potser no els sona el seu nom, però gràcies als seus entrepans XXL, aquest home d’Úbeda de 52 anys ha passat de tenir uns quants centenars de seguidors i no saber gravar un vídeo amb el mòbil a tenir més de 840.000 admiradors a la xarxa social per excel·lència dels centennials.
Tothom qui ha vist algun vídeo dels menjars de Ginés es fa les mateixes preguntes: ¿Realment es menja aquests enormes entrepans? ¿Com deu tenir el colesterol? I sobretot: a més d’aquests enormes entrepans, ¿en què més es basa la seva dieta diària? A EL PERIÓDICO hem parlat amb ell i respondrem a tots aquests interrogants al llarg d’aquest reportatge.
Tornada a la terra
Tornada a la terraVa néixer a Úbeda (Jaén). Tot i que, segons explica, els vincles més estrets els té amb la població de Torreperogil, lloc de vida i residència familiar. És el més gran de cinc germans, està casat amb la dona que va conèixer quan tenia 16 anys i és pare de dues filles.
Notícies relacionadesAquest «‘influencer’ de l’agricultura» viu de la venda de verdures que planta a la finca familiar que gestiona amb el seu germà i també treballa com a regador en una finca. Tota la seva família s’ha dedicat des de sempre a l’hort. Però ell, durant més de dues dècades, va decidir treballar en la construcció. Amb el temps, Ginés va tornar a les seves arrels per entregar-se en cos i ànima al camp. «La terra sempre tira», afirma, convençut.
La naturalitat, la clau de l’èxit
La naturalitat, la clau de l’èxit«El que la gent veu als vídeos és el que soc, ni més ni menys. Qualsevol persona que em conegui ho pot confirmar», explica l’home. La seva espontaneïtat i proximitat amb els seus seguidors han sigut clau per convertir-se en tot un ‘influencer’ a les xarxes socials. Ara que els seus vídeos s’han convertit en veritables èxits virals, aquest agricultor explica que ja hi ha algunes marques que comencen a mostrar interès en el seu «personatge». Però ell, de moment, afirma que només es planteja continuar vivint la vida a la seva manera. Com ha fet sempre.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.