Crisi sanitària global
Biden ordena als serveis d’intel·ligència que investiguin l’origen de la Covid-19
El president dels EUA demana «reforçar els esforços» davant la sospita que podria haver sorgit d’un laboratori de la ciutat xinesa de Wuhan

US President Joe Biden speaks on the passage of the American Rescue Plan in the State Dining Room of the White House in Washington DC on March 6 2021 - The US Senate approved the 1 9 trillion rescue package that Biden vows will revive the country s pandemic-stricken economy Passed by 50 votes to 49 in a party line vote the sweeping legislation now heads back to the Democratic-majority House of Representatives where it is expected to be adopted barring a last-minute setback (Photo by SAUL LOEB AFP)
El president nord-americà, Joe Biden, ha afirmat aquest dimecres que ha demanat als serveis d’Intel·ligència dels Estats Units que «redoblin els seus esforços» per esbrinar l’origen de la pandèmia de la Covid-19, després que la teoria que va sorgir en un laboratori de Wuhan (Xina) ha guanyat punts en els últims dies.
«Ara li he demanat a la comunitat d’Intel·ligència que redobli els seus esforços per recopilar i analitzar informació que pugui acostar-nos a una conclusió definitiva, i que m’informi en 90 dies», ha dit Biden en un comunicat emès per la Casa Blanca sobre l’origen del coronavirus.
Estudis transparents
Biden ha fet aquestes declaracions després que els Estats Units demanessin aquest dimarts a l’Organització Mundial de la Salut (OMS) estudis «independents i transparents» de l’origen del coronavirus causant de la Covid-19.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata