Tot i que no hi ha res com l’emoció i l’energia d’un espectacle en directe, les noves tecnologies garanteixen nous públics fins i tot a milers de quilòmetres. La ‘boy band’ nord-coreana BTS va vendre la barbaritat de 800.000 entrades per al concert en ‘streaming’ que va realitzar durant la primera onada de la pandèmia després d’haver de cancel·lar la seva gira mundial. A una mitjana de 26 euros cada una, negoci rodó. A Espanya, els xous d’‘OT’ el mes de juliol en el WeZink de Madrid van demostrar l’èxit de l’‘streaming’ al nostre país, amb preus més ajustats, d’entre 8 i 12 euros. I Alejandro Sanz ofereix un gran concert en ‘streaming’ amb la seva banda el pròxim dissabte 5 de desembre, en realitat la nit de dissabte a diumenge. Ho farà des d’un plató de Madrid en directe a la una de la matinada, hora espanyola, per adaptar-se als horaris de Llatinoamèrica, tot i que la seva actuació podrà disfrutar-se a qualsevol part del món. Entrades des de 17 euros per al públic europeu fins a 12 dòlars a l’Equador.