DOS MESOS DESPRÉS

Chenoa rendibilitza (de nou) la cobra

La cantant mallorquina protagonitza un anunci publicitari de telefonia mòbil en què pregunta: "La teva companyia, ¿et cobra o no et cobra?"

{Chenoa}, en l’anunci d’una coneguda companyia de telefonia mòbil / {YOUTUBE} / AMENA

1
Es llegeix en minuts

Chenoa segueix traient rèdit a la cobra (o no) de David BisbalDavid Bisbal en el concert d''OT: el reencuentro'. Després de comercialitzar unes dessuadores amb el lema 'La vida cobra sentit...', ara ha sigut una empresa de telecomunicacions la que l'ha contractat per publicitar els seus serveis.

La frase de la cantant mallorquina és simple: "La teva companyia, ¿et cobra o no et cobra?", i una picada d'ull suggerent per donar-li el doble sentit a la frase que els publicistes han volgut esprémer.

La mateixa Chenoa ha publicitat l'anunci a través del seu compte de Twitter amb una riallada ("hahahahaha") i l'emoticona que dóna a entendre el mateix

, cosa que indica que l'artista dóna per superat (almenys, públicament) l'episodi de la cobra:

Chenoa, que està a punt de començar la gira del seu últim disc, 'Soy humana' -que va sortir a la venda l'abril passat-, ha sigut una de les artistes elegides per TVE-1 per acomiadar l'any, amb el senzill 'Tú y yo':

                       

               

Notícies relacionades

 ¡Feliç 2017! - Chenoa canta 'Tú i yo'

I l'endemà, a l'especial 'Tu cara me suena', a Antena 3 amb Carlos Latre, es va posar en la pell de Diana Ross, mentre Latre imitava de forma molt convincent Julio Iglesias.