Accident laboral
Mor un treballador a Esplugues al quedar atrapat per un ascensor
L’home, de 54 anys, feia serveis de manteniment a la finca

Un home de 54 anys i veí de Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat) ha mort aquest dijous a la tarda després de quedar atrapat per un ascensor mentre feia treballs de manteniment en una finca d’Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), segons han informat aquest divendres els Mossos d’Esquadra.
Al rebre l’avís, fins al lloc dels fets es van desplaçar dotacions dels Mossos, la Policia Local d’Esplugues i del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), però l’home «presentava signes incompatibles amb la vida».
La policia catalana ha indicat que la unitat d’investigació de la comissaria de Cornellà ha obert una investigació i ha posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues i del Departament d’Empresa i Treball.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura