Preguntas frecuentes

  • 1. Quins són els avantatges de ser subscriptor de P+?

    Si formalitzes una subscripció P+ digital podràs accedir des de qualsevol dispositiu a tot el contingut exclusiu d'El Periódico. D'aquesta manera, gaudiràs sense cap tipus de limitació d'articles exclusius, reportatges, entrevistes, articles d'opinió, suplements, hemeroteca i del PDF de l'edició impresa.

    Si, en canvi, vols ser subscriptor de P+ paper podràs, a més, gaudiràs de la lectura diària del teu exemplar en paper i tots els suplements.

    A més, només per ser subscriptor, passaràs a formar part de la comunitat P+, un entorn exclusiu on gaudiràs de grans experiències de participació, propostes culturals amb descomptes especial i esdeveniments únics.

    clubep.elperiodico.cat

  • 2. Quins són els tipus de subscripció vigents?

    A la nostra web pots contractar diversos tipus de subscripció depenent de la periodicitat que prefereixis o el format que triïs. Consulta-les totes a http://www.elperiodico.cat/ca/subscriptors/tarifes

  • 3. Com em puc subscriure?

    Fer-te subscriptor d'El Periódico és molt senzill. Pots subscriure't i informar-te de les modalitats a través de la pàgina http://www.elperiodico.cat/ca/subscriptors/tarifes, per telèfon trucant al 932 222 722 (de dilluns a divendres de 9 a 13 h) o enviant un correu electrònic a suscripciones@elperiodico.com

  • 4. Com he de gestionar el pagament de la meva subscripció?

    Pots gestionar el pagament de la teva subscripció amb targeta de crèdit o domiciliació bancària.

    Ho pots fer accedint al teu perfil d'usuari i des de la pestanya ‘El meu perfil’ anar a la pestanya ‘Els meus Productes’. També podràs fer altres accions com gestionar les teves dades, formes de pagament i consultar les transaccions realitzades.

    Si necessites fer-ho d'una altra manera, et pots posar en contacte amb nosaltres al 932 222 722

  • 5. He de renovar la subscripció?

    Totes les subscripcions de P+ es renoven automàticament al venciment per una subscripció pel mateix període i segons tarifa vigent.

    En cas que no vulguis renovar la subscripció, podràs anar al teu perfil d'usuari, pestanya ‘Els meus productes’, i desactivar l'autorenovació de la subscripció, o bé enviar un correu electrònic a suscripciones@elperiodico.com amb prou antelació al venciment. També pots notificar la teva intenció de no renovar trucant al 932 222 722.

  • 6. Què passa si ja soc subscriptor de P+ paper?

    Per ser subscriptor de P+ paper ja tens accés il·limitat als continguts web i al PDF de l'edició impresa. Tan sols has de registrar-te, si no encara ho has fet, al nostre web amb la mateixa adreça electrònica que tens a la fitxa de subscriptor de la teva subscripció de paper. Si tens dubtes ens pots trucar al 932 222 722 o bé enviar-nos un

  • 7. Si em subscric a P+ paper com i quan rebré el diari?

    Tens dues opcions per rebre la teva subscripció: per repartiment a domicili o amb targeta si vols recollir-lo al quiosc. En el moment de formalitzar l'alta has de triar l'opció que prefereixis.

    En el cas de repartiment a domicili, sempre que hi hagi repartiment a la teva zona, començaràs a rebre el diari en un màxim de 10 dies des de la data de l'alta. Si esculls l'opció de targeta, per recollir el teu exemplar al punt de venda, la rebràs al teu domicili en un màxim de 20 dies des de l'alta.

    La targeta de recollida de l'exemplar al quiosc és la mateixa que acreditarà que pertanys a la comunitat P+ i et permetrà gaudir de tots els avantatges.

    En totes dues opcions, un cop formalitzada l'alta, rebràs un correu electrònic amb les teves claus perquè puguis formalitzar l'accés digital.

  • 8. Què he de fer si ja m'he subscrit a P+ paper però no rebo el diari ni la targeta?

    Per a qualsevol incidència relacionada amb la teva subscripció, truca'ns de 9 a 13 hores de dilluns a divendres al 932 222 722 o bé envia un correu electrònic a suscripciones@elperiodico.com.

  • 9. No recordo el meu usuari i contrasenya per accedir a P+ digital. Com els puc recuperar?

    El teu usuari sempre és l’adreça electrònica que ens has facilitat en el moment de formalitzar la subscripció tant a P+ digital com paper. Accedeix al teu entorn amb la teva adreça electrònica i fes clic a 'recuperar contrasenya'. Automàticament t'enviarem un correu electrònic recordatori de contrasenya perquè hi puguis accedir. Si no el reps, no t’oblidis de comprovar la teva carpeta de correu no desitjat o ‘spam’.

  • 10. ¿Què és el PDF de l'edició impresa, inclosa en la subscripció P+ digital, i quins avantatges té? ¿Què està inclòs?

    El PDF de l'edició impresa et permet gaudir del teu diari o suplement de paper tant al teu ordinador com al teu dispositiu mòbil o tauleta i accedir als articles de l'hemeroteca d'El Periódico.

  • 11. Des de quins suports puc accedir a la subscripció de P+ digital?

    Els continguts exclusius per a subscriptors són accessibles des de qualsevol ordinador o dispositiu iOS o Android a més de l'accés des de l'aplicació mòbil d'El Periódico.

  • 12. Quins requisits mínims ha de tenir el meu dispositiu per poder visualitzar el PDF de l'edició impresa?

    Navegadors:

    • Microsoft Edge
    • Internet Explorer 11.0
    • Firefox 46+
    • Google Chrome 64
    • Safari (Latest Update)

    OS, Protocol, i altres requeriments:

    • TLS 1.1, or 1.2
    • Enable Javascript

    PC:

    • Windows 10

    Mac:

    • Última actualització de Mac OS X - 10.12 (Sierra) o 10.13 (High Sierra).

    Mòbils:

    • iOS 9.0+,
    • Android 4.1+ (5.0 for Library Card sign in),
    • Windows 10 Mobile

    eReader:

    • Kindle Fire HDX,
    • Fire HD 6+,
    • Fire HDX 8.9,
    • Fire 7

    Baseline Apps

    • Apple:
      iOS 9.3+, tots els dispositius
    • Android:
      Android 5 (Lollipop), tots els dispositius

    Windows:

    Windows 10 US, tot tipus de dispositius (PC, tauletes i telèfons). L’app demana un mínimv de 1GB RAM. L’espai d’emmagatzematge es consumirà en funció de quants continguts es descarregui l’usuari.

  • 13. Quan rebré la meva targeta de la comunitat P+?

    Al cap de 20 dies aproximadament d'haver formalitzat la subscripció, rebràs la teva targeta al domicili que ens hagis indicat. Si en aquest termini de temps no la reps o hi ha algun error, pots contactar amb el Departament d'Atenció al Subscriptor telefònicament o per correu electrònic.

  • 14. On puc consultar els avantatges de la comunitat P+?

    Pots consultar les ofertes disponibles a elperiodico.com/suscriptores (escriu l’enllaç a la URL), diàriament a les pàgines d’oci i cultura d'El Periódico o setmanalment al butlletí electrònic que rebràs al teu correu electrònic.

    Addicionalment als descomptes exclusius de subscriptor, pots beneficiar-te de tots els avantatges en modalitat Basic del ClubTRESC que apareixen a la web www.tresc.cat

    Per accedir-hi per primera vegada i començar a beneficiar-te de les ofertes, hauràs de disposar del teu número de soci i pin exclusiu, entra a suscripciones.elperiodico.cat/productos/ i segueix les indicacions.

  • 15. Quina és la validesa de la targeta de la comunitat P+?

    La targeta té una validesa de dos anys, i es mantindrà activa mentre la subscripció estigui activa i al corrent de pagament. Un cop deixi de renovar-se la subscripció, la targeta es desactivarà i no es podrà accedir als descomptes i ofertes proporcionats al club.

  • 16. On puc notificar errors, problemes o suggeriments?

    Si tens algun problema pots posar-te en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Subscriptor al número: 932 222 722 (de dilluns a divendres de 9 a 13 hores), o bé enviant un correu electrònic a l’adreça següent: suscripciones@elperiodico.com