En el dia històric en què la banda terrorista ETA va anunciar que deixa l'activitat armada, vull recordar totes les víctimes personificades en una de sola, la que més vaig sentir: la d'Ernest Lluch. Ernest, allà on siguis, segurament no te'n deus haver assabentat de la notícia, però l'important és que ETA ha anunciat que no tornarà a matar. Finalment, més de 800 morts no han servit per de res. Bé, potser sí, perquè la societat estigués cada vegada més unida a l'espera del comunicat final.
EL PERIÓDICO publica opinions, rèpliques i suggeriments d'interès general, respectuosos amb les persones i institucions. Les cartes podran ser extractades. Tot i així, resulta impossible publicar-les totes. Tampoc es mantindrà correspondència o contacte telefònic sobre el seu contingut. Hi han de constar: nom i cognoms, DNI, domicili i telèfon.
QUEIXES: Els lectors poden expressar les seves queixes al diari o bé al Consell de la Informació de Catalunya (CIC). Al CIC només quan considerin que s'han vulnerat els principis que estan recollits al Codi Deontològic, pel tractament que donen els mitjans informatius sobre els diferents temes. Us podeu dirigir al Consell de la Informació de Catalunya trucant al telèfon 93 317 19 20.