• Dilluns 19 abril 2021, 12:12 h

elPeriódico.com

Registra't | Iniciar sessió

TRANSPORT FERROVIARI

Pagar per rebre un pèssim servei

Dilluns, 24 de novembre del 2014 Javier Peláez (Sant Sadurní d'Anoia)

Els ciutadans estem acostumats a pagar pels serveis que ens ofereixen, però no que el servei sigui de qualitat i satisfactori per a nosaltres ni que cobreixi les nostres necessitats. Un exemple de llibre és el cas del transport públic i, en especial, dels trens de la Renfe. Sóc un veí de Sant Sadurní d'Anoia que necessita usar el transport ferroviari per moure'm a Barcelona a causa dels meus estudis, fet que suposa, naturalment, un cost. La distància entre les dues localitats i l'organització tarifària m'obliga a adquirir un bitllet de tres zones.  Pagar és el normal; el que crec que no ho és tant és que el cost sigui de 210 euros cada trimestre, i tot i així he de donar les gràcies perquè disfruto d'un descompte per ser jove. Crec que aquest preu no respon al servei que rebem a canvi. Si els trens de Renfe funcionessin correctament hauria de callar, però no és així. Rar és el dia que el tren no arriba amb retard, obligant-te a agafar el comboi anterior perquè saps que en cas contrari cada matí arribaràs tard. La Renfe em costa a l'any 630 euros, i en els quatre anys de carrera, més de 2.500 euros (si no apugen les tarifes). Ja que et paguem tant, estimada Renfe, almenys fes bé la teva feina.



Si voleu debatre sobre aquest tema, escriviu-nos aquí

EL PERIÓDICO publica opinions, rèpliques i suggeriments d'interès general, respectuoses amb les persones i institucions. Les cartes enviades podran ser extractades. Tot i així, resulta impossible publicar-les totes. Per publicar-les, EL PERIÓDICO es reserva la possibilitat de demanar dades addicionals com DNI, domicili i telèfon amb la finalitat de contrastar el seu contingut i la identitat de l'autor. No es mantindrà correspondència per correu electrònic ni s'atendran visites o trucades telefòniques sobre cartes o comentaris no publicats en qualsevol dels suports d'EL PERIÓDICO.
QUEIXES: Els lectors poden expressar les seves queixes al diari o bé al Consell de la Informació de Catalunya (CIC). Al CIC només quan considerin que s'han vulnerat els principis recollits al Codi Deontològic, pel tractament que donen els mitjans informatius sobre els diferents temes. Poden dirigir-se al Consell de la Informació de Catalunya trucant al 93 317 19 20.