• Dilluns 19 abril 2021, 12:12 h

elPeriódico.com

Registra't | Iniciar sessió

FUTBOL

Il·lusions en venda a les taquilles del Barça

Divendres, 17 d'abril del 2015 Víctor Serrano (Barcelona)

Li vaig prometre al meu fill d’11 anys, seguidor bètic, que si treia bones notes en la segona avaluació el portaria a veure el partit del Barça B contra el Betis. El dia que van sortir les entrades a la venda, a la web del FCB detallava clarament que els nens menors de 12 anys hi entraven gratis. I vaig treure una entrada de tribuna. Vaig trucar al telèfon d’atenció al barcelonista (902 18 99 00) per preguntar què havia de fer perquè el meu fill pogués seure al meu costat. Em van indicar que havia d’anar entre setmana al Camp Nou, accés 9, i a la taquilla em donarien una altra entrada al presentar la meva. Així ho vaig fer, però allà em van dir que no em donaven cap entrada, que les donaven al moment d’entrar al camp el dia del partit. Desconfiat, vaig anar a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista i em van confirmar que així era. El dia del partit, em vaig presentar una hora abans i a la porta em van dir que el meu fill no podia entrar si no tenia entrada. Desesperat, vaig comprar a la revenda dues entrades contigües que van resultar estar a la zona dels radicals, i per això el personal de seguretat el va obligar a ocultar la seva samarreta del Betis, per evitar mals majors. M’imagino que amb la idea de vendre tot l’aforament i aconseguir diners per als seus problemes amb Hisenda, el Barça no va dubtar a menysprear la il·lusió dels nens i enganyar la gent.



Si voleu debatre sobre aquest tema, escriviu-nos aquí

EL PERIÓDICO publica opinions, rèpliques i suggeriments d'interès general, respectuoses amb les persones i institucions. Les cartes enviades podran ser extractades. Tot i així, resulta impossible publicar-les totes. Per publicar-les, EL PERIÓDICO es reserva la possibilitat de demanar dades addicionals com DNI, domicili i telèfon amb la finalitat de contrastar el seu contingut i la identitat de l'autor. No es mantindrà correspondència per correu electrònic ni s'atendran visites o trucades telefòniques sobre cartes o comentaris no publicats en qualsevol dels suports d'EL PERIÓDICO.
QUEIXES: Els lectors poden expressar les seves queixes al diari o bé al Consell de la Informació de Catalunya (CIC). Al CIC només quan considerin que s'han vulnerat els principis recollits al Codi Deontològic, pel tractament que donen els mitjans informatius sobre els diferents temes. Poden dirigir-se al Consell de la Informació de Catalunya trucant al 93 317 19 20.