A ‘La noche D’
Mercedes Milá es planteja tornar a TVE: «És qüestió d’acabar la meva vida on va començar»
La presentadora va intervenir en el programa de Dani Rovira, on va parlar de la seva carrera en la pública i es va postular per tornar
‘La noche D’ va connectar ahir a la nit amb Mercedes Milá. La veterana comunicadora va tornar a TVE, la cadena en la qual, com ella va afirmar, tot va començar, per parlar del mitjà televisiu: «Va començar sent la meva vida quan tenia 22 anys i ha seguit sent-ho fins avui, que hi segueixo. Em va semblar sempre un treball preciós, ple de creativitat, amb moltíssimes possibilitats».
«De fet, jo he fet una mica de tot, ja em queden poques coses per fer», va reconèixer la que va ser presentadora de ‘Gran Hermano’, que actualment condueix ‘Scott i Milá’ a Movistar. Al plató del programa hi havia Florentino Fernández, que li va dir que la seva mare vol tornar a veure-la a la televisió en obert. «Això és qüestió de parlar amb Televisió Espanyola i acabar la meva vida on va començar», va afirmar la conductora, llançant la pilota a la teulada de la pública.
Milá va afirmar que una cosa que li queda «pendent» és entrevistar «al dels Emirats Àrabs», va dir en al·lusió al rei emèrit. «M’agradaria que vingués a Madrid i fes una entrevista als estudis de Televisió Espanyola», va afegir. L’humorista li va demanar que almenys tornés al plató de manera presencial: «I jo et faré la millor entrevista del món», va dir Rovira.
D’altra banda, la Milá va revelar que entre les seves entrevistes favorites hi ha les que li va fer a Adolfo Suárez i Isabel Pantoja, mentre que la més incòmoda havia sigut la de l’escriptor Paco Umbral: «Me les va fer passar putes», va assegurar.
Notícies relacionades
Mercedes Milá llança el guant per tornar a TVE
- ACTUALITAT BLAUGRANA La UEFA designa l’Spotify Camp Nou com a seu de la final de la Champions del 2029
- Tensió a Washington Trump interromp el cap de Nvidia per dir que el temor d’una IA descontrolada és una «notícia falsa» que afavoreix la Xina
- Troballa Descobreixen a Terol el que seria el primer «diplodocus» que va habitar Europa fa més de 150 milions d'anys
- Bàsquet Nikola Mirotic fitxa als seus 35 anys pel València Basket per a aquesta temporada
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio El compromís necessari en educació
