‘Torna’ l’hivern
Jorge Rey, el noi del ‘Filomena’, avança la predicció més esperada de l’hivern: «Atents, arriben ja»
Jorge Rey llança un nou avís
El fred polar arriba dilluns. ¿Nevarà a Barcelona?
A Jorge Rey, el jove meteoròleg que va arribar a la fama al clavar l’arribada de la borrasca ‘Filomena’ mitjançant el sistema de predicció tradicional conegut com les ‘cabañuelas’, se li acumula la feina. Rey no para d’advertir des de fa dies de l’arribada de les nevades, i per fi ho han fet: «Arriben ja les fortes neus, atents», ha comentat en una de les seves últimes publicacions.
Rey adverteix que aquest dijous es registraran les nevades més intenses, que continuaran la setmana vinent, així com temperatures baixíssimes a bona part de la península Ibèrica, especialment al nord.
Les neus, remarca el jove burgalès, seran importants a Navarra, Castella i Lleó i Astúries.
Notícies relacionadesLes temperatures gèlides, alimentades per l’entrada d’aire polar propiciada pel desplaçament del vòrtex polar estratosfèric, arribaran a valors pròxims als -10 graus, fins i tot a capitals de província.
«El temporal hivernal no ha fet més que començar», vaticina, contundent, Rey.
- Denúncia a Espanya per l’amnistia La Comissió Europea rep la demanda de Puigdemont: ¿Què pot passar a partir d’ara?
- Guerra al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar Teheran si l’Iran ataca vaixells a Ormuz
- Comissió d’investigació de la DGAIA El Parlament conclou que la falta de control a la DGAIA va donar «marge» perquè centres de menors es «lucressin de manera opaca»
- Tecnologia i ciberseguretat OpenAI assegura que la seva IA es va descontrolar i va atacar de manera autònoma una altra empresa
- CONSELL INTERTERRITORIAL Les comunitats demanen negociar de nou l’Estatut marc i Sanitat respon que «no hi ha cap excusa per tornar a posar el comptador a zero»
