A Jemaa el-Fna
Un encantador mor mossegat per la seva serp a la plaça de Marràqueix
La víctima va ser atacada quan l'estava alimentant
/
Un encantador de serps va morir al ser mossegat pel seu animal a la plaça Jemaa el-Fna de Marràqueix, al sud del Marroc, ha informat aquest dijous el diari local 'Al Ajbar'.
La víctima, de 46 anys, va ser mossegada pel seu rèptil el mes passat i posteriorment ingressat a l'Hospital Mohammad VI de Marràqueix, on va morir abans-d'ahir, va explicar el rotatiu.
Altres mitjans locals han informat que l'encantador va ser mossegat pel rèptil quan l'estava alimentant.
Les mossegades d'aquests rèptils no han afectat únicament els encantadors de serps, sinó que a vegades també alguns turistes han sigut víctimes, malgrat la creença generalitzada que aquests animals han sigut tractats per anul·lar el verí que porten.
La plaça Jemaa el-Fna és molt coneguda pels seus espectacles al carrer, restaurants ambulants, contistes i domadors de diferents animals.
És habitual que els encantadors de serps invitin els turistes a fotografiar-se amb els seus animals lligats al coll i sempre asseguren que els rèptils són inofensius.
- Carlota Pagés, neurocientífica: «La música és el gimnàs de les orelles: accelera l’aprenentatge d’idiomes i millora l’oïda»
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Amb els EUA i el Marroc Espanya desplegarà una xarxa coordinada de telescopis per estudiar la corona solar durant els «eclipsis ibèrics»
- La caixa de ressonància ¿Per què ara comprem més vinils si el CD sona millor i és més barat?
- GP D’ALEMANYA Márquez se’n va de vacances com el rei de MotoGP
