Els bombers donen per controlat un incendi forestal a Alcover
Les flames han aconsellat confinar els veïns de la urbanització del Remei i han cremat unes tres hectàrees de massa forestal
Els bombers han donat per controlat a les 14.33 hores l'incendi que s'ha declarat cap a les 11 del matí d'aquest dimecres als voltants de l'ermita del Remei, al terme municipal d'Alcover (Alt Camp). A la zona, on s'han cremat unes tres hectàrees de massa forestal, segueixen treballant 20 dotacions terrestres per remullar el terreny.
Un total de 19 dotacions terrestres i tres d'aèries dels bombers han treballat en les tasques d'extinció a partir que els Bombers de la Generalitat han rebut l'avís a les 11.11 hores del matí. El fum, el fort vent i la dificultat orogràfica han provocat que els bombers aconsellessin el confinament dels veïns a casa a la urbanització del Remei, on estan censades unes 500 persones.
Notícies relacionadesL'incendi ha afectat una zona boscosa al costat de l'ermita del Remei, situada a prop del curs del riu Glorieta, que és molt concorreguda per senderistes. El fort vent feia preveure una desenllaç més complicat ja que fins i tot ha obligat a retirar-se dos dels avions que havien anat a reforçar les tasques d'extinció.
Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat l'incendi cap a les 13.26 hores. També han aixecat la recomanació que els veïns es mantinguessin tancats a casa. També s'està investigant les causes de l'incendi, encara que l'alcalde de la població, Robert Figueras, ha apuntat a un cable elèctric que hauria caigut a causa del vent.
- Previsió meteorològica Catalunya activa per aquest dimarts a la tarda avisos taronges per intensitat de pluges i demana extremar les precaucions al litoral
- Al minut Votació dels decrets d’habitatge, en directe | Sánchez decidirà el cap de setmana si convoca eleccions i Feijóo el repta a fer-ho: «Posi la data»
- Història local El «grafiter» de muntanya de l’Alt Empordà deixa la seva obra més gran a l'Estela de Cabanelles
- Jornada empresarial El Fòrum Empresarial Peralada analitzarà els reptes de l'economia de l'Empordà amb Jordi Riera, August Conesa i Àngels Chacón
- NEUROLOGIA Més de 35.000 espanyols pateixen neuràlgia del trigemin, «un dels dolors més intensos que pot experimentar un ésser humà»
