COMPENSACIÓ DE FOMENT DESPRÉS DELS PROBLEMES A LA XARXA DE TRENS
VALLADOLID, DE PROVES
LA COMITIVA MINISTERIAL
Encara que al tram entre el Camp de Tarragona i Sant Joan Despí ja han començat a circular alguns AVE en proves, per la línia d'alta velocitat fins a Barcelona encara no ha passat cap tren amb comitiva ministerial. En canvi, la línia que uneix Madrid i Valladolid ja ha rebut en diverses ocasions la visita de Magdalena Álvarez. Avui es repetirà una altra vegada: la ministra
té previst circular amb un AVE pel tram que s'inaugurarà el 22 de desembre, un dia després de la data inicialment prevista d'arribada a la capital catalana.
Notícies relacionadesDES DEL 2 D'OCTUBRE
La ministra de Foment no visita Catalunya des del 2 d'octubre encara que, si es confirma l'agenda, la setmana que ve té previst acompanyar el seu homòleg francès en la calada del túnel del Pirineu de la línia d'alta velocitat entre Figueres i Perpinyà.
- Intel·ligència artificial Catalunya anuncia una inversió de més de 1.000 milions en la construcció un centre d’IA a Flix
- Mundial 2026 «Xoc entre els gegants del segle»: ¿Què diu la premsa francesa del pròxim Espanya-França de semifinals del Mundial?
- Moren 12 persones La imatge aèria de l’incendi de Los Gallardos: les flames arriben a una velocitat de 100 metres per minut
- Accident de trànsit Almenys dos ferits greus en un xoc múltiple entre un autobús i quatre cotxes a Montblanc
- INCENDI ALMERIA La Junta d’Andalusia replica a Óscar Puente després de les seves crítiques per l’ES-Alert: «No en té ni idea, hauria provocat més mal»
