A Albacete
Detectat un càncer amb metàstasi a un home que va anar a urgències més de 20 vegades
Al pacient, que ha posat una reclamació, li havien dit que tenia una pneumònia
ccoo-pide-al-sescam-rectificar-los-pliegos-del-concurso-de-ambulancia-3825 620x368
Un home ha presentat una reclamació, sense denúncia al Servei de Salut de Castella-la Manxa (Sescam) perquè va acudir durant quatre mesos a Urgències a Albacete i considera que no li van realitzar les proves adequades, perquè li van diagnosticar erròniament pneumònia i finalment pateix un càncer amb metàstasi. Només durant el mes de gener hi va anar en 20 ocasions. El cas l’ha denunciat Onda Cero Albacete.
El pacient, que ha decidit no denunciar, va anar a urgències per nombroses malalties que els metges van enquadrar pels sanitaris en un marc de pneumònia. "Vaig començar a anar a urgèncias perquè tenia moltes punxades i malalties, i em van diagnosticar una mena de pneumònia", segons avança l’emissora. Posteriorment, van descobrir que l’home tenia un càncer amb metàstasi.
L’advocat del Defensor del Pacient es mostra cautelós i adverteix que el cas requeriria una investigació, tot i que considera que bé es podria tractar d’una negligència mèdica.
- Àgora Pressupostos per connectar Catalunya abans del col·lapse
- Àgora La salut del català en l’àmbit de sanitat: diagnòstic i tractament de xoc
- Tranquil·litat i natura El espectacular poble de conte a mitja hora de Lleida: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- A debat José Antonio Marina, filòsof: «Els pares volen educar bé, però sovint no saben si donar als seus fills una bufetada o una targeta de crèdit»
