Premi Nobel
Sabadell homenatjarà Luther King amb una placa en el 50è aniversari del seu assassinat
Portarà inscrita la cèlebre frase "La llibertat mai és entregada voluntàriament per l'opressor, ha de ser exigida pels oprimits"
L'Ajuntament de Sabadell homenatjarà el Premi Nobel de la Pau de 1964, Martin Luther King, amb una placa commemorativa en el marc del 50è aniversari del seu assassinat, produït el 4 d'abril de 1968.
Serà aquest dissabte, 7 d'abril, al carrer que porta el seu nom a la ciutat, situada al barri de Castellarnau, en un acte titulat '50 anys somiant. Despertem i fem possible el somni', segons ha informat el consistori.
A la placa que es destaparà hi haurà inscrita una cèlebre frase de l'activista americà: "La llibertat mai és entregada voluntàriament per l'opressor, ha de ser exigida pels oprimits".
Temes:
- Podem Irene Montero oficialitza aquest dissabte la seva candidatura per liderar les esquerres a les generals
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Perfil Ferran López, l’home discret triat per dirigir la nova etapa dels Mossos d’Esquadra
- Cites imperdibles Love of Lesbian, Crim, Mónica Naranjo i Buhos, entre els grans concerts de Santa Tecla 2026 a Tarragona
