TARGETES 'BLACK' DE CAJA MADRID
Rodrigo Rato sortirà de la presó 12 dies per bon comportament
L'exvicepresident del Govern continua sense obtenir la semillibertat malgrat haver complert més d'un quart de la seva condemna
zentauroepp45611796 graf4665 madrid 25 10 2018 el exvicepresidente del gobier200212201943 /
L’exvicepresident del Govern Rodrigo Rato sortirà 12 dies de la presó madrilenya de Soto del Real, on es troba ingressat des de l’octubre del 2018 per les targetes ‘black’ de Caja Madrid, tot i que continua sense obtenir la semillibertat malgrat haver complert més d’un quart de la seva condemna.
Segons fonts jurídiques, des de la presó es va concedir a Rato un permís per sortir del centre durant dos blocs consecutius de 6 dies i el jutge així ho va traslladar al que també va ser ex director gerent de l’FMI, però faltava el vistiplau final de la fiscalia, que s’ha aconseguit ara.
El permís penitenciari arriba després que Rato hagi complert, des del desembre passat, més d’un quart de la seva pena per les ‘black’, cosa que va permetre a la resta de condemnats obtenir el tercer grau o semillibertat.
- successos Els Mossos investiguen un presumpte segrest a trets de Gavà
- agressió mortal Detinguts dos menors més pel crim de Manresa
- Meteorologia Cinc comarques anul·len les classes per la previsió de fortes pluges
- tribunals La terapeuta dels Andic planeja accions legals pel dany a la seva imatge
- Els primers parcs de bateries de Catalunya estaran a punt el 2027
