VÍDEO
Boadella es burla en un vídeo de la "febre groga"
El dramaturg, autoproclamat president de Tabàrnia, juga amb les insígnies independentistes fins a retirar-les
L’autoproclamat president de la fictícia Tabàrnia, Albert Boadella, ha protagonitzat un vídeo en el qual es burla de l’abundància de símbols independentistes en alguns municipis catalans. En una gravació de tot just dos minuts, el còmic passeja per diferents carrers atapeïts de llaços grocs i banderes estelades, i deambula despreocupat jugant amb les insígnies.
Després del passeig, entra en un bany i expulsa de la seva boca una bandera independentista i dels pantalons, una cinta groga. És llavors quan canvia la seva actitud i es disposa a retirar les creus grogues del poble.
Els tabarnesos han batejat el fenomen com a "febre groga" i amb aquest vídeo pretenen fer broma sobre el conflicte català.
Tener mucho cuidado con la fiebre amarilla si visitáis cataluÑa!!!!!@GuajeSalvaje @rubiodelpozo @josepramonbosch @MarianaBoadella @PT_Lasilenciosa @numer344 @PauGuix @JaumeVivesVives @cakealatake @FerCLopez @segadorsmaresme @ObdiumCultural pic.twitter.com/lhKAiifaIC
— ASAMBLEA NACIONAL🇪🇸 DE TABARNIA-ANT (@HolaTabarnia) 7 de julio de 2018
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Al minut Sánchez: «La pregunta no és si hem de continuar. La pregunta és com no ho hem de fer»
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Urban Sport Festival L'aventura comença abans de la primera competició: així és com viuràs l'arribada a GRAVITEO
- la cita futbolística dels eua, EL canadà i mèxic Festa a Bling Bling per animar ‘la Roja’
