Dimiteix el primer tinent d'alcalde socialista de Viladecans pel 'cas Inipro'
Joaquín Guerrero, en llibertat provisional, ha renunciat als càrrecs al consistori i al PSC local
El primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Viladecans (Baix Llobregat) i primer secretari del PSC local, Joaquín Guerrero, ha dimitit dels seus càrrecs després de la seva vinculació en el 'cas Inipro' 'cas Inipro. Guerrero, en llibertat provisional des de dijous passat, està investigat per delictes d'alteració de subhastes en concursos públics i per tràfic d'influències, juntament amb l'excap de gabinet de l'alcalde de Tarragona, Gustavo Cuadrado, i dos empresaris més.
En un breu comunicat, la comissió executiva del PSC de Viladecans ha anunciat la renúncia de Guerrero al consistori i a la secció local socialista. "Amb aquesta decisió vull no perjudicar la imatge del PSC de Viladecans, així com la del Govern municipal", ha manifestat davant l'executiva Guerrero, que també ha assenyalat el "caràcter personal" de la seva renúncia.
Des del PSC de Viladecans han volgut agrair la feina feta per Joaquín Guerrero al capdavant de la comissió executiva local, "així com la seva generositat política". A partir de dilluns i fins al pròxim Congrés del PSC, l'agrupació socialista de Viladecans serà dirigida per una comissió gestora.
- 27 de setembre, 3 i 3 d'octubre La taula de puntuacions del Concurs de Castells de Tarragona: com funciona i quants punts val cada estructura
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Salut mental i ocupació (III) Carlos Alcoba (Obertament): "Hauríem de parlar menys del frau en les baixes laborals i més de les persones que pateixen i no poden explicar-ho"
- L’Espanyol se cita avui amb el Sevilla en el partit 100 de Manolo
