Temps de descans
La tornada després d’una pausa per prescripció mèdica
Andreu Buenafuente en Nadie sabe nada /
El novembre passat, Andreu Buenafuente va anunciar una aturada laboral per prescripció mèdica i es va apartar dels micròfons i de les càmeres. "He de parar una mica", va afirmar llavors, ja que necessitava abaixar el ritme i descansar uns mesos a causa de l’estrès. La notícia es va produir poc després que TVE confirmés que el showman català presentaria les campanades de Cap d’Any junt amb la seva dona, Sílvia Abril.
El còmic va tornar a la ràdio el febrer passat, al programa de la cadena SER Nadie sabe nada, que presenta junt amb Berto Romero. I el seu inseparable company serà també el responsable de la seva pròxima tornada a la tele, El otro mundo, la segona temporada d’El otro lado. "Tornar així és com jugar a casa", reconeixia el showman català durant els últims dies de l’enregistrament de la ficció al barri barceloní de Sarrià. "Ha sigut una tornada plàcida, però també una mica exigent, perquè anava a entrar suau i mira, rodant en plena onada de calor", feia broma l’expresentador de Futuro imperfecto caracteritzat per al seu personatge, el doctor Estrada, amb un vestit de màniga llarga, ja que la sèrie s’ambienta a la tardor.
"Amb aquests companys és meravellós, és com tornar a un lloc on has sigut feliç i tornar-ho a ser de nou, gaudint i amb el guió somiat", comentava Buenafuente, que es va quedar amb ganes de més després de la primera temporada. "Va ser una experiència meravellosa que vaig viure com un regal que em va fer el meu amic i em feia pena no seguir".
- Al minut Incendis forestals a Madrid, Àvila, Toledo i Vall d’Uixó, en directe: última hora de la situació dels focs actius i carreteres tallades
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Mercat laboral Els afiliats estrangers superen els 3,5 milions de cotitzadors per primera vegada en la història
- En crida i cerca Detingut a Barcelona un criminal fugitiu buscat a Islàndia per tortura i assassinat
- Energia El Govern justifica la pròrroga d’Almaraz: «La central és segura per a les persones»
