El Brunch Electronik es reivindica com a "festival de ciutat"
La cita de música electrònica es fa forta al Parc del Fòrum, on preveu reunir 70.000 persones del 7 al 9 d’agost amb un cartell "polièdric".
El Brunch Electronik Festival afronta la recta final fins a la celebració de la quarta edició, al Parc del Fòrum del 7 al 9 d’agost, reivindicant-se com un "festival de ciutat", presumint pel seu 80% de públic de Barcelona, i mostrant un cartell "polièdric" amb noms de categoria com Kayranada, Jeff Mills i Eric Prydz. La cita de música electrònica espera reunir de nou 70.000 persones al gran recinte barceloní, on aquest any concentra la seva programació durant tres dies (el divendres de 15 h a 1 h, el dissabte de 15 h a 3 h), guanyant la jornada del diumenge (de 15 h a 23 h) per a la festa final. "Sembla que acaba tot a principis de juliol, però el Brunch és el quart festival de Barcelona", va dir Françoiz Jozic, director del Brunch Electronik.
Més de 100 concerts a sis escenaris (un per a qui vulgui actuar en el certamen a través d’una convocatòria oberta), redissenyats per millorar el so, limitar les molèsties als veïns i mitigar les altes temperatures, el gran repte de qualsevol cita que se celebri a principis d’agost. "Som al costat del mar, tot i que faci molta calor, aconseguim fer un entorn superagradable", va defensar Jozic, que va prometre punts d’hidratació amb "aigua molt freda", entre altres maneres de contrarestar les altes temperatures (zones d’ombra, fruita gratuïta...). A més, el director del Brunch (i des d’aquest any també del Sónar) va celebrar que el festival pugui seguir en les mateixes dates i format al Fòrum fins al 2028, cosa que els garanteix "estabilitat" i la possibilitat d’"invertir en els escenaris", perquè, va recordar: "Sabem que almenys estarem tres anys més".
No és un únic so
Notícies relacionadesEl Brunch Electronik, nascut com a festa de diumenge, ha volgut plasmar en la seva versió festivalera anual la diversitat de l’electrònica. Segons David Escudero, responsable de contingut de la cita, "fa temps que l’electrònica va deixar de ser un únic so" i el seu cartell vol reflectir això, perquè "qualsevol amant de l’electrònica hi trobi el seu lloc". Més enllà dels artistes esmentats, la mostra presenta propostes internacionals diverses com Miss Monique, Acid Arab, Floating Points, 999999999 i Luciano; llueix noms de l’undergound com Yu Su i Shanti Celeste, i també ofereix escuderia local amb Paula GM, Mercè, Lil Dami i Flashy Ice Cream, entre d’altres.
Més enllà de la programació al Fòrum, el festival tindrà diverses afterparties cada matinada en clubs de la ciutat com Input, Upload, La Terrazza i Nacar (Luz de Gas). "Per amor a l’after. Seran tres dies d’autèntica bogeria", va concloure Escudero.
- Reial decret llei El Govern central prepara una llei per endurir els requisits de construcció en zones inundables i elevar encara més l’altura dels habitatges en risc
- Mercat laboral Els sindicats exigeixen multar les empreses que ocultin el salari en les seves entrevistes de feina
- Fins al 28 d’agost L’L1 del metro de Barcelona no funcionarà entre Florida i Plaça de Sants des d’aquest divendres per obres
- Equipament cultural El nou Sant Jordi Club consolida l’Anella Olímpica com un ‘hub’ musical de referència a Europa
- «S’ha fet justícia, mai vam voler fer mal als nens», diu la mare de l’anomenada «casa dels horrors» d’Oviedo
