Gira mundial
Rosalía, després de cancel·lar el seu concert a Milà per una indisposició: "Estic millor"
Rosalía tranquiliza a sus seguidores tras cancelar su concierto en Milán. /
"Estic millor. Gràcies per tot l'amor i la comprensió de tothom que va ser-hi". Rosalía ha volgut tranquil·litzar ràpidament els seus seguidors publicant al seu compte d'Instagram un missatge en anglès després de cancel·lar aquest dimecres el seu concert a Milà per una indisposició. L'artista catalana, que es trobava a la ciutat italiana per presentar el seu quart àlbum, 'Lux', va haver de baixar de l'escenari de l'Unipol Forum poc després de començar a causa de problemes estomacals. Segons va explicar ella mateixa al públic present, va patir una "intoxicació alimentària molt greu", arribant a vomitar al camerino, i, així i tot, va intentar continuar amb l'espectacle. Però no va poder. "Estic realment malament", va dir als assistents amb la cara descomposta abans d'abandonar l'escenari.
A la fotografia compartida per la catalana a Instagram se la pot veure estirada en una llitera mentre se li administra sèrum per via intravenosa al costat d'un professional sanitari. Per ara es desconeix què va causar aquesta intoxicació alimentària i tampoc en quin punt queda el 'Lux tour' que, cal assenyalar, ha d'arribar a Madrid dilluns vinent, 30 de març. A la capital espanyola hi ha programats quatre concerts la setmana vinent al Movistar Arena.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fòrum del Mediterrani Gortázar (CaixaBank) adverteix que l’entorn polític dificulta «els consensos necessaris» per a l’economia
- Vídeo viral Un home en cadira de rodes circula per la ronda Litoral de Barcelona i deixa atònit un taxista
- Fins al 2028 El Barça fa oficial la renovació de Pere Romeu
- CAS ZAPATERO Les cinc proves contra Zapatero que l’expresident no ha sabut aclarir amb la seva declaració
- III Fòrum del Mediterrani Dubravka Šuica, comissària europea per al Mediterrani: «Volem una conca mediterrània descarbonitzada»
