Balanç
El Cruïlla Tardor 2022 tanca amb més de 30.000 assistents i sis ‘sold out’ en nou concerts
El Festival Cruïlla Tardor 2022 va tancar la seva edició amb més de 30.000 assistents des del seu inici a l’octubre i va aconseguir sis ‘sold out’ de nou concerts, amb artistes com Rita Payés, Sopa de Cabra i Carolina Durante.
Amb aquest resultat, el Cruïlla Tardor «es consolida com una de les grans apostes de la tardor cultural de Barcelona», ha informat l’organització en un comunicat d’aquest dilluns, en el qual ha indicat que els ‘sold out’ han sigut en els concerts de Rita Payés, Viva Suècia, Sopa de Cabra, Carolina Durante i els dos de Pau Vallvé.
La següent parada del Cruïlla serà el Cruïlla Primavera, que se celebrarà a partir del 10 de març i fins al 22 d’abril i comptarà amb les actuacions de Natos i Waor, Tiken Jah Fakoly, 31 Gana, Delafé i Flores Azules, Rufus T. Firefly i The Tyets, entre d’altres.
- Al minut Incendis forestals a Madrid, Àvila, Toledo i Vall d’Uixó, en directe: última hora de la situació dels focs actius i carreteres tallades
- Tranquil·litat i natura L'espectacular poble de conte a mitja hora de Lleida: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- «El meu fill de 14 anys vol anar a la platja amb els seus amics: ¿He de deixar que ho faci? ¿A partir de quina edat pot anar sol a nedar?»
- A Sant Pere Màrtir Declarat un incendi forestal a Collserola
