ART AMB POLÈMICA
El CCCB exposarà la instal·lació 'Presos polítics'
L'obra de Santiago Sierra arribarà a la institució després de passar pel Museu de Lleida
jgarcia42238740 graf5860 madrid 21 02 2018 fotograf a tomada ayer 20 2 180223185856 /
Presos polítics a l'Espanya contemporània, la instal·lació de Santiago Sierra retirada d'ARCO la setmana passada va camí de convertir-se en una de les peces d'art contemporani més exhibides o cobejades. Aquest dimarts el Centre de Cultura Contemporània (CCCB) ha anunciat que també acollirà l'obra per exposar-la.
La decisió "s'emmarca dins d'un dels eixos de reflexió permanent del CCCB sobre la relació entre llenguatges, veritat i política que s'han realitzat o estan programades per a aquest curs", afirma la nota enviada per la institució. L'exposició serà a la primavera, després que la peça hagi lluït al Museu de Lleida, on arribarà el dia 7 i s'estarà fins al 22 d'abril.
Ahir, dilluns, Presos polítics a l'Espanya contemporània es va presentar, amb enrenou mediàtic, a Madrid, a la Fundació Estudis Llibertaris Anselmo Lorenzo, i dijous viatjarà a València per ser exposada a l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC).
- Estadístiques i autolisi Les morts per suïcidi baixen lleugerament a Espanya segons les dades provisionals del 2025
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Baròmetre del CIS El PSOE amplia l’avantatge sobre el PP malgrat els escàndols
- Pacte Nacional per la Llengua El Govern va duplicar les sancions a comerços el 2025 per incomplir la normativa sobre el català
