INICIATIVA DISCOGRÀFICA
Radiohead regala el seu propi diari amb el cedé de 'The King of Limbs'
A Espanya només s'ha pogut aconseguir avui dilluns en dos punts de Barcelona i Madrid
El vocalista de la banda anglesa de rock Radiohead, Thom Yorke, en un concert de la banda. /
Coincidint amb la posada a la venda en format físic del disc The King of Limbs, aquest dilluns, la banda britànica de rock Radiohead ha posat en circulació el seu propi diari, The Universal Sigh, que a Espanya que es pot aconseguir només en dos punts de Barcelona i Madrid.
Segons el grup liderat per Thom Yorke a la pàgina web www.theuniversalsigh.com, el tabloide s'entrega de manera gratuïta a totes aquelles persones que adquireixen el seu últim àlbum, ja sigui en cedé o en vinil, a la plaça de Matute 12 de Madrid o a la plaça de la Universitat de Barcelona.
Notícies relacionadesRadiohead aclareix que aquest complement, elaborat d'acord amb preceptes mediambientals, no és el mateix diari que acompanya la versió Newspaper de l'àlbum The King of Limbs i avisa a més que es tracta d'una iniciativa única en el temps.
Aquest és el vuitè treball d'estudi de la formació, que ja va posar a disposició dels consumidors per a descàrrega a la seva pàgina web el 19 de febrer passat.
- Denúncia a Espanya per l’amnistia La Comissió Europea rep la demanda de Puigdemont: ¿Què pot passar a partir d’ara?
- Guerra al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar Teheran si l’Iran ataca vaixells a Ormuz
- Comissió d’investigació de la DGAIA El Parlament conclou que la falta de control a la DGAIA va donar «marge» perquè centres de menors es «lucressin de manera opaca»
- Tecnologia i ciberseguretat OpenAI assegura que la seva IA es va descontrolar i va atacar de manera autònoma una altra empresa
- CONSELL INTERTERRITORIAL Les comunitats demanen negociar de nou l’Estatut marc i Sanitat respon que «no hi ha cap excusa per tornar a posar el comptador a zero»
