22 morts en l’incendi en una fàbrica de bateries de liti a Corea del Sud
El presidente del Corea de Sur Yoon Suk Yeol visita el lugar del incendio /
L’explosió encadenada de bateries de liti en una fàbrica de Hwaseong, ciutat sud-coreana a 45 minuts de Seül i que pertany a Aricell, un dels principals fabricants de bateries de liti, va deixar 22 morts, emigrants xinesos majoritàriament, en un dels pitjors accidents registrats al país asiàtic. La tragèdia es va gestar a la segona planta de l’edifici cap a les 10.30, quan els treballadors empaquetaven les bateries i una d’aquestes va explotar, cosa que va desencadenar una reacció en cadena i va generar un incendi que els bombers van trigar més de cinc hores a sufocar. Més d’un centenar de persones estaven treballant a la fàbrica en el moment de l’accident.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Cultura popular Foc, revetlla i castells: Tarragona dona la benvinguda a l’estiu amb la festa de Sant Joan del 19 al 24 de juny
- Salut Vall d'Hebron lidera un projecte europeu per provar un nou fàrmac més eficaç i menys tòxic per a infants amb càncer
- Vitalitat i fragilitats Els catalans van destinar a oci i cultura 6.659 milions d’euros el 2024, un 35% més que l’any anterior
- Accident de trànsit Tres ferits en xocar un cotxe amb un autobús al carrer Gran de Gràcia de Barcelona
