Fillon, imputat per malversació de fons públics
El candidat de la dreta veu com se li complica la carrera cap a l'Elisi, a sis setmanes de les eleccions
/
El candidat conservador a la Presidència de França, François Fillon, ha sigut formalment imputat per malversació de fons públics, en relació amb el cas de les suposades feines falses atribuïdes a la seva dona i fills, ha informat la fiscalia i l'advocat del polític.
Fillon ha comparegut aquest mateix dimecres davant el jutge instrucció, un dia abans del previst, perquè l'audiència pogués desenvolupar-se en calma, segons el lletrat Antonin Levy.
Notícies relacionadesA sis setmanes de la primera volta de les eleccions presidencials, la imputació formal complica el camí de Fillon cap a l'Elisi malgrat haver-se consolidat com a candidat de la dreta pel partit Els Republicans.
La seva nova condició d'imputat se suma a més a la revelació apareguda diumenge passat en el sentit que en els últims cinc anys ha rebut com a regal roba per valor de gairebé 50.000 euros.
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg, sobre els beneficis del magnesi: "Pot ajudar a perdre pes i millorar l'estrès"
- Cine Filmin supera els dos milions de benefici net per segon any consecutiu amb ingressos rècord de 30,6 milions
- Salut digestiva Paula Marrero, dietista nutricionista especialitzada en alimentació antiinflamatòria: «La inflamació és una cosa que passa al nostre cos, però no som capaços de percebre-la»
- Desafiament independentista El tribunal del procés confirma la destrucció del material intervingut l’1-O i rebutja lliurar-lo a Puigdemont
- Oasi entre vinyes El bonic poble medieval amb cava i bones vistes a 40 minuts de Sant Boi
