EL REGNE UNIT
Cameron deixa l'escó de diputat
Tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic, considera impossible "ser un diputat eficaç"
Britain’s outgoing Prime Minister, David Cameron, accompanied by his wife Samantha, daughters Nancy and Florence and son Arthur, prepare to pose for photographs in front of number 10 Downing Street, on his last day in office as Prime Minister, in central London, Britain July 13, 2016. REUTERS/Stefan Wermuth/File Photo /
David Cameron ha anunciat aquest dilluns que abandona amb efecte immediat el seu escó de diputat conservador a la Cambra dels Comuns, tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic al l'endemà del referèndum del 'brexit'.
"Segons la meva opinió, en el món polític d'avui i tenint en compte les circumstàncies de la meva dimissió, no és possible ser un diputat eficaç després d'haver sigut primer ministre", ha declarat Cameron en una entrevista amb la cadena de televisió ITV. Era diputat per la circumscripció de Witney des del juny del 2001.
- Eleccions 29N Albiol serà el candidat del PP per Barcelona a les eleccions generals
- Previsió meteorològica Protecció Civil demana «precaució màxima» davant d’unes pluges localment torrencials a les set comarques amb avís vermell
- Política Sánchez posa Begoña Gómez en campanya: «Ens han intentat trencar i avui estem més units; t'estimo»
- Tensió als carrers Desenes de detinguts i bloquejos a tot França en les primeres protestes del 'dissabte negre'
- Església catòlica El Papa rep l’alta hospitalària i continuarà la recuperació al Vaticà
