El Periódico de L'Hospitalet
Prop de 50 artistes
El Cirque du Soleil prolonga la seva estada a l’Hospitalet amb noves funcions de ‘Luzia’
Es tracta de l’onzè espectacle que la companyia canadenca representa a Catalunya
La companyia Cirque du Soleil prolonga la seva estada al districte cultural de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès) programant noves funcions de l’espectacle ‘Luzia’, que es podrà veure a la ciutat partir del 17 de març, ha informat aquest dimarts la companyia en un comunicat. Es tracta de l’onzè espectacle que la companyia canadenca representa a Catalunya, i és una història d’amor «surrealista i brillant» en què participen prop de 50 artistes.
L’Hospitalet serà la primera ciutat europea on la Gran Carpa de la companyia tornarà a pujar des de l’inici de la pandèmia. L’espectacle posa en escena molts llocs, rostres i sons de Mèxic, barrejant modernitat i tradició, i incorporant la pluja per primera vegada en un espectacle itinerant.
Notícies relacionadesDesprés de la seva representació a l’Hospitalet de Llobregat, l’espectacle es podrà veure a Alacant a partir del 14 de juliol i a Madrid a partir del 5 de novembre.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Àgora Pressupostos per connectar Catalunya abans del col·lapse
- Àgora La salut del català en l’àmbit de sanitat: diagnòstic i tractament de xoc
- Tranquil·litat i natura El espectacular poble de conte a mitja hora de Lleida: un paradís per a ornitòlegs i escaladors
- Al minut Guerra Ucraïna-Rússia, en directe, última hora del conflicte
- A debat José Antonio Marina, filòsof: «Els pares volen educar bé, però sovint no saben si donar als seus fills una bufetada o una targeta de crèdit»
