Llepa’t els dits
Tres bons restaurants de tacos de Barcelona que no et pots perdre
En aquests establiments disfrutaràs de valent amb un del mos mexicà per excel·lència. La millor manera de celebrar el Dia Internacional del Taco
barcelona/319540921_132271319443092_1925398328288404581_n1.jpg /
El 31 de març és el Dia Internacional del Taco, i nosaltres ho celebrem menjant en aquests tres restaurants de Barcelona que fan uns tacos sensacionals.
Xuba
Antonio Sáez, que va dirigir els fogons de Lasarte i l’Hotel Arts, obre un ‘fast good’ al carrer de Mallorca, 194 en el qual exhibeix el seu talent en peces riquíssimes a preus popularíssims. Xuba, que en llengües prehispàniques significa blat de moro, ingredient –en el seu cas de la varietat blava– amb el qual elaboren diàriament les truites fines, elàstiques, denses i irrompibles que fan més manejable els tacos. Pots tastar els clàssics, els de temporada i els d’autor. Si vols saber-ne més, aquí t’ho expliquem tot sobre Xuba.
La Milpa
Nicolás de la Vega i Frank Beltri, de l’Slow & Low, llancen un restaurant mexicà (que no taqueria), amb plats que neixen de records. Pau Arenós va escriure en la seva crònica d’aquest establiment: «La meva debilitat són els tacos, entrepà fet al moment i a caprici. En aquesta família, la birria de llengua, amb cremós d’alvocat, Perrins, tabasco, salsa vermella, ceba...». És a la baixada de Sant Miquel, 6. Aquí tens més informació sobre La Milpa.
Cresta Colorada
Aquesta rostisseria a l’estil del país nord-americà, on aquest tipus de local és molt popular, mereix una ranxera. Es pot demanar mig pollastre ‘pa’ taquejar, que és com es diu i com es menja a Mèxic: a la taula arriba amb truites de blat de moro casolanes, alvocat, bec de gall i salses casolanes variades perquè et facis el taco al teu gust. És al carrer de Còrsega, 244. Aquesta és la crònica de Cresta Colorada.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Investigació de la UAB Un estudi conclou que l'absentisme dels universitaris te motius emocionals
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- GRAVITEO també es degusta: així serà el festival on la música i la gastronomia juguen el seu propi campionat.
- El Govern vol reduir a un mes el tràmit de llicències urbanístiques
