FUTBOL
Míchel, tècnic del Girona, sancionat amb dos partits per la seva expulsió contra el Barça
El Comitè de Competició de la Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha imposat aquest dimecres dos partits de sanció a l’entrenador del Girona, Míchel Sánchez, per la seva expulsió a l’acabar el partit de l’última jornada de Lliga contra el Barcelona per protestar a l’àrbitre.
Entre altres sancions decidides per Competició després de la jornada 19a de LaLiga Santander, hi ha un partit per a Pedro Bigas (Elx), expulsat igualment en l’última jornada, i per acumulació d’amonestacions els jugadors Rubén Alcaraz (Cadis), Arnau Martínez (Girona), Vinicius De Souza (Espanyol), Óscar Gil (Espanyol), José Manuel Arias (Mallorca) i Roque Mesa (Valladolid).
També compliran un partit de sanció per acumulació d’amonestacions després de la jornada 25a de LaLiga SmartBank Gregorio Sierra (Burgos), Vicente Iborra (Llevant), Alfred Ndiaye (Màlaga), Aritz Aldasoro (Racing Club) i Anaitz Arbilla (Eibar).
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- TELEVISIÓ I MAS El Tour és Javier Ares
- Barcelona, protagonista Time is Brain recapta 3 milions per a la seva diadema contra l’ictus
- Mikel Merino, futbolista de la selecció espanyola: "He passat de baix de tot a viure el somni de la meva vida"
