Obertura a Old Trafford
L’Eurocopa d’Anglaterra aixeca el teló amb rècord de públic i triomf de l’amfitriona
Un gol de Beth Mead en el minut 16 va tombar Àustria (1-0) a Old Trafford, que va registrar la millor entrada de la història en un partit de l’Euro femenina amb 68.871 espectadors.
Cinc anys després de l’última edició celebrada als Països Baixos, l’Eurocopa femenina es va inaugurar aquest dimecres amb un fantàstic ambient a Old Trafford, el mític estadi del Manchester United que es va omplir per acollir el primer duel del torneig.
Anglaterra no va fallar davant 68.871 espectadors (rècord històric d’assistència en un partit de l’Eurocopa femenina) i es va imposar a Àustria (1-0) gràcies al gol de Beth Mead (m. 16). El partit el va arbitrar l’espanyola Marta Huerta, col·legiada de Palència adscrita al col·legi de Tenerife.
Beth Mead = first woman to score a hat-trick at Wembley ✅ First goalscorer at #WEURO2022 ✅ pic.twitter.com/hiSLspCVjd
— UEFA Women's EURO 2022 (@WEURO2022) 6 de julio de 2022
6️⃣8️⃣,8️⃣7️⃣1️⃣ in attendace!
— Barclays Women's Super League (@BarclaysWSL) 6 de julio de 2022
Setting a new Women's Euro record at Old Trafford!#WEURO2022 pic.twitter.com/qQvCxIJmxf
- Gira internacional Díaz desisteix de liderar Sumar en el Govern i busca suports per a l’OIT
- Llei d’amnistia Junqueras espera el Suprem per ser candidat d’ERC després d’una dècada
- Maroto serà la candidata del PSOE a l’alcaldia de Madrid
- Els desafiaments socialistes El Govern pitja l’accelerador per impulsar 70 lleis en tota la legislatura
- Íhor Brusylo, nou ambaixador d’Ucraïna a Itàlia: "Ucraïna està disposada al diàleg amb Putin. És una guerra innecessària"
