AL CONGRÉS DE LA FIFA
Mourinho i Florentino, retrobament cordial a París
El dirigent blanc va anar a la reelecció d'Infantino com a president de la FIFA fins al 2023
marcosl48484670 real madrid s president florentino perez l poses for a pic190605140548 /
A París s’hi van retrobar Florentino Pérez, el president del Madrid, i José Mourinho, extècnic blanc. De manera cordial es van saludar durant el congrés de la FIFA, que va renovar el mandat de Gianni Infantino com a president fins al 2023. També hi eren, entre d’altres personalitats, Iker Casillas, en el seu primer acte després de l’infart que va tenir fa unes setmanes, Samuel Eto’o i Carles Puyol, l’excapità blaugrana.
Després de ser acomiadat del Manchester United el mes de desembre passat i a l’espera de trobar un nou destí futbolístic, Mourinho s’ha submergit en el món dels mitjans de comunicació, tal com es va veure dissabte passat comentant la final de la Champions que va guanyar el Liverpool al Tottenham.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Cultura popular Foc, revetlla i castells: Tarragona dona la benvinguda a l’estiu amb la festa de Sant Joan del 19 al 24 de juny
- Salut Vall d'Hebron lidera un projecte europeu per provar un nou fàrmac més eficaç i menys tòxic per a infants amb càncer
- Vitalitat i fragilitats Els catalans van destinar a oci i cultura 6.659 milions d’euros el 2024, un 35% més que l’any anterior
- Accident de trànsit Tres ferits en xocar un cotxe amb un autobús al carrer Gran de Gràcia de Barcelona
