El Palau de la Música de Barcelona es va inaugurar l’any 1908 com a seu de l’Orfeó Català per als seus concerts. Els temps canvien. Ara s’hi fan espectacles de flamenc a dojo. Durant els mesos d’agost a desembre se’n faran 57. No és cap broma. Fins a finals d’any, la programació del Palau de la Música Catalana (aquest és el seu nom genuí) n'anuncia 29 de 'Gran Gala Flamenc', 10 d'Art flamenc' i 18 de 'Guitar Trio & Dance'.