Millora
Holaluz redueix les pèrdues d’explotació en un 78% en sis mesos
Holaluz va reduir les pèrdues d’explotació (ebitda) en un 78% en els sis primers mesos del 2024, fins a situar els seus números vermells en 4 milions d’euros, enfront dels -17,9 milions d’euros en el mateix període de l’any anterior, en un context de mercat advers per a l’autoconsum, "pels baixos preus de la llum, els elevats tipus d’interès i l’escassetat de subvencions", segons assenyala un comunicat de la companyia que dirigeix Carlota Pi.
La companyia justifica la millora d’Ebitda pel "pla d’eficiències operatives" que ha implementat des de l’any passat i que ha suposat una "millora dels marges i una reducció substancial dels costos operatius"..
Temes:
- Al minut Guerra Ucraina-Russia, en directe, ultima hora | Ucraina rep els primers 3.200 milions deuros del prestec europeu, anuncia Von der Leyen
- Famosos Gavi (22 anys): «La meva mare ja ni tan sols veu els partits, la veritat és que s’espanta molt. Sempre abans d’anar al partit em diu: «Ves amb compte, no et fiquis en cap baralla»
- Investigacions acadèmiques Més ansietat i menys benestar: l’impacte de les xarxes socials en els adolescents
- LA PRETEMPORADA BLAUGRANA Flick designa Raphinha com a primer capità del Barça perquè parli al Gamper
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
