Un atac informàtic paralitza els serveis del SEPE a tot Espanya
Treball assegura que no hi ha hagut robatori de dades
colapso-sepe /
Un atac informàtic ha paralitzat aquest dimarts els serveis del SEPE a tot Espanya. El mateix servei d’ocupació ha informat a través de xarxes que «per causes alienes, la web i la seu electrònica del SEPE no es troben disponibles». No té previsió de quan es podrà solucionar l’incident, tot i que apunten que avisaran quan els serveis tornin a ser operatius.
Por causas ajenas al @empleo_SEPE , la web y la sede electrónica del #SEPE no se encuentran disponibles. Se avisará cuando estén nuevamente operativas. Lamentamos las molestias causadas. pic.twitter.com/YPa9Dps2UX
— SEPE (@empleo_SEPE) 9 de marzo de 2021
Fonts del Ministeri de Treball expliquen a EL PERIÓDICO que no hi ha hagut robatori de dades i que, de moment, no perilla el cobrament de les nòmines o altres prestacions. Habitualment, les nòmines que abonen les oficines d’ocupació es tanquen l’última setmana de mes i es paguen en els primers 10 dies.
- Accessos restringits Collserola continuarà tancat «com a mínim» tres mesos més per la pesta porcina, fins gairebé a final d’any
- Al minut Guerra de l’Iran | L’atac a un vaixell de càrrega paralitza el pla d’evacuació d’Ormuz mentre Israel continua atacant el Líban
- Criança L’educadora infantil Tania García tanca el debat sobre el collit: «Deixa de creure’t històries sobre dormir acompanyats que no tenen res a veure amb la ciència»
- Aquest mes de setembre Un ambaixador del papa Lleó XIV visitarà Tarragona durant les festes de Santa Tecla
- Criança Carlos González, pediatre, sobre com aconseguir que els fills estudiïn: «Matem el seu desig d’estudiar»
