Audiències dimarts
‘Pasapalabra’ no tem ‘Secret story’: venç sense problemes la nova estratègia de Telecinco
A la nit, l’estrena dels nous episodis de ‘Madres’ es va estavellar a Telecinco davant la gala del ‘reality’ a Cuatro
‘Pasapalabra’ continua sent de moment el rei de les tardes. El concurs d’Antena 3 va liderar amb un 21,4% i 2.271.000 espectadors malgrat enfrontar-se a un nou rival a Telecinco: ‘Secret story’. La cadena va iniciar ahir la seva nova estratègia avançant la seva oferta estel·lar a les 20.00 h. El resultat va ser el similar de dies anteriors amb ‘Sálvame tomate’ al seu lloc, ja que el ‘reality’ va obtenir en aquest tram un 13,3% i 1.424.000 seguidors. Després, en l’‘access’, ‘Secret story’ va marcar un 11,8% i 1.715.000 seguidors per després liderar en el seu salt a Cuatro amb el seu tercer tram, que va aconseguir un 15,4% i 1.345.000 fidels. Per la seva banda, ‘Madres’ es va estavellar en la seva tornada a Telecinco. La sèrie (disponible a Prime Vídeo) només va captivar un pobre 5,1% i 495.000 televidents.
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Salaris Aquest és el sou d’un militar a Espanya
- Neteja ¿Per què la gent està tirant sal pel lavabo a la nit?: el truc que evita moltes malalties
- Una cullerada de mel al dia: així canviarà el teu cos si la prens
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya