Audiències dimarts

‘Pasapalabra’ no tem ‘Secret story’: venç sense problemes la nova estratègia de Telecinco

A la nit, l’estrena dels nous episodis de ‘Madres’ es va estavellar a Telecinco davant la gala del ‘reality’ a Cuatro

‘Pasapalabra’ no tem ‘Secret story’: venç sense problemes la nova estratègia de Telecinco
1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

‘Pasapalabra’ continua sent de moment el rei de les tardes. El concurs d’Antena 3 va liderar amb un 21,4% i 2.271.000 espectadors malgrat enfrontar-se a un nou rival a Telecinco: ‘Secret story’. La cadena va iniciar ahir la seva nova estratègia avançant la seva oferta estel·lar a les 20.00 h. El resultat va ser el similar de dies anteriors amb ‘Sálvame tomate’ al seu lloc, ja que el ‘reality’ va obtenir en aquest tram un 13,3% i 1.424.000 seguidors. Després, en l’‘access’, ‘Secret story’ va marcar un 11,8% i 1.715.000 seguidors per després liderar en el seu salt a Cuatro amb el seu tercer tram, que va aconseguir un 15,4% i 1.345.000 fidels. Per la seva banda, ‘Madres’ es va estavellar en la seva tornada a Telecinco. La sèrie (disponible a Prime Vídeo) només va captivar un pobre 5,1% i 495.000 televidents.