Per tercer mes consecutiu

Nova s’imposa a FDF i encapçala el rànquing de les temàtiques més vistes al març

La cadena d’Atresmedia registra un 2,5% contra el 2,3% de la seva rival

Nova s’imposa a FDF i encapçala el rànquing de les temàtiques més vistes al març
1
Es llegeix en minuts

Nova torna a ser el canal temàtic líder. La cadena d’Atresmedia encapçala el rànquing de març amb un 2,5% de quota de pantalla, la mateixa mitjana que va aconseguir al febrer. La segona posició és per a FDF, que firma un 2,3% de ‘share’ després de perdre una dècima respecte al mes anterior. 

TRECE els segueix de prop amb un 2,2%, una dècima menys que al febrer. Energy i Divinity no s’immuten i repeteixen resultat amb una mitjana d’1,9%, i totes dues s’imposen a Neox. El canal juvenil d’Atresmedia anota al març una quota de l’1,8%. 

Més a baix queden Paramount Network i DMax, que empaten amb un 1,6%. Les dues cadenes finalitzen el mes per davant de Mega (1,4%), Atreseries (1,3%), Clan (1,2%), DKiss (1%) i Boing (1%), totes aquestes per sobre de l’1%. 

Notícies relacionades

A la part baixa del rànquing trobem Gol i el 24 Horas de TVE amb un 0,9%. Ten es conforma amb un 0,6%, el mateix resultat que obté BeMad. Teleesport i Disney Channel no passen d’un 0,5%, mentre que Real Madrid ocupa l’última plaça, amb un 0,3%. 

Podeu consultar les audiències de març al complet en aquest article.