AUDIÈNCIES MAIG

Telecinco puja i encadena 21 mesos de lideratge, mentre que La 1 continua caient

La cadena principal de Mediaset tanca el mes amb un 15,5% i la televisió pública ho fa amb un 9,1%

supervivientes

supervivientes

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Telecinco ja encadena 21 mesos consecutius com la cadena més vista pels espectadors. La cadena principal de Mediaset agafa forces al maig i assoleix una mitjana del 15,5% de ‘share’, cosa que suposa un increment d’1 punt respecte al mes abril.

El seu pilar fonamental ha sigut ‘Supervivientes 2020’, que aquest dijous arriba a la fi per deixar pas a ‘La casa fuerte’, el nou ‘reality’ que intentarà mantenir els seus resultats d’audiència en l’època estival. ‘Sálvame’, ‘Sábado deluxe’, ‘La última cena’ i ‘Socialité’ són altres dels espais que han contribuït que Telecinco es mantingui a dalt de tot del rànquing. 

D’altra banda, Antena 3 es recupera lleument respecte al mes anterior i escala dues dècimes, situant-se en un 11%. Entre els seus encerts destaca l’arribada de ‘Pasapalabra’ i el seu efecte en l’informatiu de Vicente Vallés, que ha elevat els seus resultats d’audiència gràcies a l’arrossegament d’espectadors del concurs. En tercera posició queda La 1, que torna a baixar fins a un alarmant 9,1% de ‘share’, perdent d’aquesta manera un total de 3 dècimes en comparació amb abril. 

Notícies relacionades

La Sexta cau una dècima, però aprova amb nota al registrar una mitjana del 7,6%, gràcies principalment als seus informatius i altres espais d’actualitat com ara ‘Al rojo vivo’ i ‘Más vale tarde’. Cuatro puja una dècima i tanca el mes de maig amb una mitjana del 5,8%, sent ‘Supervivientes: tierra de nadie’ el principal responsable d’aquest resultat. Les Temàtiques de Pagament firmen un 8,3% (-0,6) i les Autonòmiques, un 7,9% (-0,2)

(En elaboració)