ESPECIAL AUDIÈNCIES

Així va ser l'exitosa estrena de 'Pasapalabra' a Antena 3, que continua despuntant amb el seu tortell

La tornada del concurs va millorar la franja de la cadena i va beneficiar la segona edició d''Antena 3 Noticias'

pasapalabra-2

pasapalabra-2

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

El públic tenia ganes de ‘Pasapalabra’. Així ho demostra el resultat d’audiència que va aconseguir ahir el concurs en la seva esperada tornada a la televisió, ja que va assolir un gran 18,1% de quota de pantalla amb 2.042.000 espectadors a Antena 3. El format, que en aquesta nova etapa està presentat per Roberto Leal, va millorar notablement els resultats que venia registrant la cadena en aquesta franja d’emissió. 

‘Pasapalabra’ va viure un ajustat duel amb ‘Sálvame tomate’, però va aconseguir liderar durant el seu tram final amb el mític tortell, que va posar en joc un pot inicial de 100.000 euros que anirà augmentant dia a dia. En els 15 minuts que va durar la prova, l’audiència va pujar fins a una mitjana del 20,7% davant el 18,4% que va aconseguir el seu principal competidor, que fins ara es mantenia imbatible. 

Amb aquests resultats, el concurs es va convertir en l’estrena més vista a les tardes d’Antena 3 en gairebé 10 anys, quan l’arribada de Karlos Arguiñano va despertar l’interès de 2.184.000 espectadors

Notícies relacionades

Per edats, ‘Pasapalabra’ va aconseguir liderar en majors de 65 anys amb un 24,8% de quota. Per Comunitats Autònomes, va arrasar a Castella i Lleó amb una mitjana del 29,6%, mentre que en altres zones com Aragó (24,4%)Madrid (20,7%) i les illes Balears (20,1%) també es va imposar a ‘Sálvame tomate’. 

Aquest èxit no només es trasllada a la seva franja d’emissió, ja que la segona edició d’‘Antena 3 Noticias’ amb Vicente Vallés al capdavant també es va veure beneficiada per les dades del concurs. L’arrossegament d’espectadors va provocar que l’informatiu registrés un 16,7% de ‘share’ amb 2.341.000 televidents, millorant en més de 3 punts les dades del dilluns anterior i escurçant distàncies amb ‘Informativos Telecinco’ (17,1% i 2,4 milions).

Temes:

Pasapalabra