AUDIÈNCIES DIMECRES
'Ven a cenar conmigo: gourmet edition' s'acomiada amb un màxim i La 2 destaca amb 'La vida de Brian'
El programa de Telecinco va liderar amb una mitjana del 13,6% de quota de pantalla i 2,1 milions d'espectadors
ven-a-cenar
Telecinco va acomiadar aquest dimecres una nova edició de ‘Ven a cenar conmigo: gourmet edition’ amb rècord d’audiència. L’espai va registrar el seu màxim de temporada amb un 13,6% de quota de pantalla i 2.168.000 espectadors, dada que li va servir per liderar la franja de ‘prime time’ amb comoditat.
D’altra banda, l’‘Especial coronavirus’ d’Antena 3 va tornar a perdre seguiment i va quedar lluny del seu competidor, amb tan sols un 7,8% de ‘share’ i 1.133.000 televidents. La 2 va donar la sorpresa i va saltar a la tercera posició amb ‘La vida de Brian’, que va interessar un 7,5% de quota i 1.203.000 espectadors.
La pel·lícula ‘Superagente 86’ va reportar un 7,1% i 1.203.000 a laSexta, mentre que la segona entrega de ‘Mzungu: operación Congo’ va cedir dues dècimes respecte a la setmana passada i va firmar un 5,6% amb 926.000 a Cuatro. A La 1, ‘Killing Eve’ es va acomiadar per la porta del darrere amb mitjanes del 4,9% i del 4,4%.
Notícies relacionadesA la franja d’‘access prime time’, ‘El hormiguero: quédate en casa’ es va convertir en el programa més vist del dia amb un 15,5% de quota i 3.033.000 espectadors, davant el 13,4% i 2.606.000 de ‘Supervivientes: última hora’. Més avall, ‘El intermedio: desde el sofá’ (7% i 1.385.000) va superar ‘First dates’ (6,8% i 794.000).
(En elaboració)
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Desconeixement Cita ITV: compte al testimoni MIL del cotxe si es va matricular a partir del 2008
- Infal·lible El truc casolà per netejar les portes de fusta que ja està de moda
- Els interessos no ho són tot Aquesta és l’edat límit per demanar una hipoteca a Espanya: ¿Ho sabies?
- Alimentació Si veus això a les nous, llença-les immediatament