AUDIÈNCIES 26/1/2020

'El tiempo del descuento' puja i repeteix lideratge davant 'OT 2020', que es manté

El 'reality show' de Telecinco va assolir una mitjana del 17,1% de 'share' amb 2,1 milions d'espectadors

tiempo-del-descuento

tiempo-del-descuento

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

‘El tiempo del descuento’ va tornar a liderar aquest diumenge la seva franja d’emissió. La gala del ‘reality show’ va registrar un 17,1% de quota de pantalla i 2.122.000 espectadors, cosa que suposa una pujada de sis dècimes i 66.000 seguidors respecte a la setmana anterior. El programa de Telecinco va aconseguir el lideratge i va superar una vegada més ‘OT 2020’, que va anotar un 12,6% de ‘share’ i 1.797.000 televidents amb la seva gala 2, el mateix resultat que va aconseguir fa set dies. 

Per la seva banda, Antena 3 va firmar una mitjana de l’11,4% i 1.720.000 amb l’emissió de la pel·lícula ‘El hombre del corazón de hierro’. Més avall van quedar les ofertes de La Sexta i Cuatro. En l’‘access prime time’, ‘El objetivo’ es va apuntar un 6,5% i 1.189.000 davant el 4,7% i 839.000 de ‘First dates’. Més tard, ‘Cuarto milenio’ va assolir un 6,6% amb 774.000 espectadors i va superar el film ‘Deseando libertad’ (4,7% i 774.000)

Notícies relacionades

El programa més vist de diumenge va ser la segona edició d’‘Antena 3 Noticias’, que va superar els 2,4 milions d’espectadors amb un ‘share’ del 14,1%. A més, els esports de la cadena d’Atresmedia van batre rècord de temporada a l’assolir un 12,8% de quota i 2.294.000 seguidors amb la notícia de la mort de Kobe Bryant. 

Audiències dissabte: els Goya arrasen a TVE

La protagonista del dissabte a la nit va ser la gala dels premis Goya 2020, que va arrasar amb un 26% de quota de pantalla i 3.598.000 espectadors. La 1 va arrabassar d’aquesta manera el lideratge a ‘Sábado deluxe’, que va baixar un 13,9% i 1.651.000 a causa de la forta competència. Per la seva banda, ‘El último samurai’ es va quedar en un 6,2% i 905.000 a Antena 3, mentre que ‘La Sexta noche’ es va haver de conformar amb un 5,8% i 702.000. En última posició va quedar Cuatro amb el 4,5% i 699.000 de ‘La sombra del reino’