AUDIÈNCIES DIMECRES
Antena 3 encerta amb 'El millonario', que arrabassa el lideratge a 'El pueblo', de Telecinco
La tornada del concurs va interessar un 17,4% de quota de pantalla i 2,4 milions d'espectadors
millonario
El primer dels quatre especials de ‘¿Quién quiere ser millonario?’ va comptar aquest dimecres amb el suport de l’audiència. La tornada del concurs va despertar l’interès de 2.404.000 espectadors, cosa que es tradueix en un 17,4% de quota de pantalla. Amb aquest resultat, el programa presentat per Juanra Bonet va arrabassar el lideratge a ‘El pueblo’, que va perdre 3,7 punts respecte a la seva estrena i va anotar un 15,7% i 2.195.000.
Davant dels bons resultats d’Antena 3 i Telecinco, ‘Néboa’ també va veure afectades les seves audiències i va caure fins a un 8,2% de ‘share’ i 1.233.000 espectadors amb el seu segon capítol, més de dos punts menys que dimecres passat. Per la seva banda, ‘Planeta Calleja’ es va apuntar un bon 8,8% i 1.109.000 a Cuatro, mentre que ‘Auténticos’ va punxar a La Sexta i va quedar relegat a l’última posició amb un 4,4% i 680.000.
Notícies relacionadesEn l’‘access prime time’, el matx entre l’Unionistas Salamanca i el Reial Madrid va dominar la seva franja a Cuatro amb un destacat 15,3% de ‘share’ i 2.681.000 espectadors. Més avall, ‘Más tiempo del descuento’ va assolir un 12% amb 2.192.000 i va aconseguir superar a ‘El hormiguero’ per la mínima (11,8% i 2.146.000). Més avall, ‘El intermedio’ va registrar un 7,3% i 1.314.000, una dècima més que ‘TVEmos’ (7,2% i 1.305.000).
(En elaboració)
- Sondeig El PSC es referma i Junts passa davant d’Esquerra
- Investigació judicial Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas
- GUARDONS Els Laureus coronen Aitana Bonmatí i la selecció espanyola
- Caiguda de la producció Freixenet planteja un erto per a 615 persones per la sequera
- EDUCACIÓ Catalunya unifica la preinscripció d’FP i donarà places segons la nota
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Els polítics escalfen motors entre llibres, roses i sondejos
- L’‘abril’ celebra els llibres amb una vetllada irrepetible al Dry Martini
- Sant Jordi obre la campanya electoral amb una desfilada de candidats
- L’autògraf es venja del ‘selfie’ al Sant Jordi Musical de la Damm