AUDIÈNCIES AUTONÒMIQUES

Telemadrid tanca el 2019 amb la seva millor dada dels últims set anys

L'autonòmica madrilenya se situa entre les que més creixen i firma una mitjana del 5,2% de quota de pantalla

telemadrid

telemadrid

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

L’any del seu 30 aniversari, Telemadrid ha tancat el 2019 amb una mitjana del 5,2% de ‘share’, la seva millor dada d’audiència des del 2012, quan amb prou feines va arribar una dècima més. Amb aquest resultat, l’autonòmica suma sis dècimes respecte a l’any anterior i se situa entre les poques televisions que han crescut en els últims dotze mesos a la Comunitat de Madrid. 

Telemadrid destaca en una nota de premsa els tres pilars de la seva programació que li han permès millorar la seva audiència: la informació, l’aposta pel directe i els continguts de proximitat. El matinal ‘120 minutos’ amb María Rey, els ‘Telenoticias’, el nou magazín ‘Está pasando’ i ‘Madrid directo’ són algunes de les claus del seu èxit. 

Notícies relacionades

El segon canal de Telemadrid, LaOtra, amb una oferta de programació infantil, cultural i divulgativa, també tanca el 2019 amb un altre rècord d’audiència i 0,9% de ‘share’. Amb això, els dos canals públics de la Comunitat de Madrid aconsegueixen conjuntament un 6,1% de quota aquest any.

TV-3 lidera el rànquing d’autonòmiques

En el rànquing de cadenes autonòmiques, TV­3 continua imparable i firma el 2019 una mitjana del 14,6%, set dècimes més que el 2018. Segons dades de l’agència Dos30’, la segona plaça l’ocupa TVG amb un 9,3%, tot i que perd sis dècimes en un any. Aragón TV summa quatre dècimes i es col·loca en tercera posició amb un 8,8% de quota, mentre que ETB2 (8,3%) i Canal Sur (8%) tanquen el top 5. 

Rànquing cadenes autonòmiques 2019. / FONT: DOS30’