AUDIÈNCIES 3/10/2019

'Masterchef celebrity' lidera davant les caigudes de 'Toy boy' i 'Señoras del (h)AMPA'

masterchef-celebrity

masterchef-celebrity

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Un dimecres més, ‘Masterchef celebrity’ es va convertir en l’opció favorita dels espectadors a la franja de ‘prime time’. La nova entrega del ‘talent show’ de La 1 va pujar un punt respecte a la setmana passada i es va col·locar en un 20,5% de quota de pantalla amb 2.133.000 espectadors.

D’altra banda, ‘Toy boy’ no va aconseguir mantenir els resultats de la seva estrena i es va situar en un 10,8% i 1.496.000 després de l’11,4% i 1.909.000 d’‘El hormiguero’. A Telecinco, ‘GH VIP: última hora’ va firmar un 12,3% i 2.009.000, mentre que ‘Señoras del (h)AMPA’ va perdre tres dècimes i es va haver de conformar amb un 8,1% i 861.000

A La Sexta, ‘El intermedio’ va anotar un 7,3% i 1.207.000 espectadors. Després, la pel·lícula ‘Destino oculto’ va aconseguir un 6,8% i 834.000 davant el 5,6% i 781.000 d’‘En el punto de mira’. Prèviament, ‘First dates’ va sumar un 6,7% i 1.102.000

Ana Rosa lidera i Griso aconsegueix bones dades

A la franja matinal, ‘El programa de Ana Rosa’ va ser líder amb un 20,3% i 616.000, mentre que ‘Espejo público’ va assolir un fort 16,4% i 398.000 abans de caure a un 11,1% i 398.000 en el seu tram d’entreteniment. 

A primera hora del matí, ‘Aruser@s’ va marcar un màxim de temporada amb un 12,3% i 342.000. Per la seva part, ‘Al rojo vivo’, va pujar fins a un 15,8% i 896.000. A l’altra cara de la moneda es troba ‘La mañana’, que no va passar d’un 8% i 218.000

‘Sálvame banana’ arriba líder, però Piqueras empitjora

‘Sálvame banana’ va aterrar aquest dimarts a última hora de la tarda de Telecinco en substitució de ‘Pasapalabra’ amb un gran resultat d’audiència. La nova versió del programa de Jorge Javier Vázquez va assolir un 19% de quota de pantalla amb 2.138.000 espectadors, dades similars a les que aconseguia el desaparegut concurs de Christian Gálvez. 

Notícies relacionades

No obstant, el nou ‘Sálvame’ no va aconseguir mantenir la corba de ‘Pasapalabra’ i va perjudicar l’informatiu de Pedro Piqueras, que va caure al mínim de temporada amb un 14,5% de ‘share’ i 2.111.000. Aquesta situació va beneficiar la segona edició d’‘Antena 3 Noticias’ amb Vicente Vallés, que va assolir la seva emissió més vista de la temporada amb un 13,7% i 1.951.000 televidents

(En elaboració)