AUDIÈNCIES 26/08/2019

'La travesía' finalitza sense fer soroll davant 'Una semana en Córcega', líder a Antena 3

una-semana-en-corcega

una-semana-en-corcega

1
Es llegeix en minuts
Redacción Yotele

Antena 3 va ser ahir a la nit la cadena més vista gràcies a la seva oferta cinematogràfica. Malgrat que no va aconseguir un gran resultat, la pel·lícula 'Una semana en Córcega' va ser seguida per un 10,8% de quota de pantalla i 1.081.000 espectadors, dada que li va servir per liderar el ‘prime time’ amb comoditat. 

La segona opció va ser laSexta, que va atrapar 1.010.000 seguidors i un 9,6% de ‘share’ amb l’emissió de la cinta 'Eraser'. Una mica més a baix va quedar Cuatro, que també va apostar per una nit de cine amb la pel·lícula ‘Vacaciones en el infierno’,que va anotar un bon 8,3% i 965.000

D’altra banda, ‘7 días sin ellas’ va experimentar una pujada de dos punts respecte a dilluns passat però continua sense fer soroll, ja que va firmar un fluix 7,7% i 960.000 a La 1. Per la seva part, ‘La travesía’ es va acomiadar dels espectadors de Telecinco per la porta del darrere: el primer capítol va ser seguit per un 6,6% i 831.000, mentre que el segon va sumar un 6,8% i 657.000

'Sálvame' lidera la tarda

Notícies relacionades

'El programa del verano' va arrencar la setmana com a líder de la seva franja, amb un 16,7% de quota de pantalla i 516.000 espectadors. 'Espejo público' va quedar a una distància de dos punts (14,7% i 361.000), mentre que ‘Al rojo vivo’ va registrar un 13,9% i 774.000. Per la seva part, 'La mañana' va assolir un 8,6% i 250.000. 

Una jornada més, la tarda se la va emportar 'Sálvame naranja' amb un 16,7% de ‘share’ i 1.536.000 seguidors. A continuació, 'Pasapalabra' va tenir un seguiment del 17,4% i 1.642.000, i va superar amb comoditat ‘Boom’ a Antena 3 (14,6% i 1.357.000). A la sobretaula, 'Zapeando' va firmar un 5,5% i 600.000, mentre que 'Todo es mentira' no va passar d’un 3,4% i 376.000