Anar al contingut

    Una xarxa social ofereix la possibilitat de difondre reclamacions contra empreses

    'Populetic' busca el suport entre usuaris per pressionar les companyies i facilitar la resolució de conflictes

    ISMAEL R. CORREA / Barcelona

    Populetic, la xarxa social per denunciar els abusos de les empreses al consumidor. / YOUTUBE

    Frustració. És el sentiment comú que molts consumidors experimenten quan intenten resoldre algun problema amb el seu proveïdor telefònic, la seva entitat bancària o amb qualsevol administració pública. Perquè totes aquestes incidències puguin ser compartides i tinguin repercussió social, de manera que puguin ser recolzades per altres usuaris, ha nascut 'Populetic', una xarxa social de denúncia que busca facilitar la resolució de conflictes entre clients i empreses.

    En un mercat, el de la web social, copat per les grans companyies internacionals és cada vegada més freqüent trobar propostes que pretenen arribar a nuclis de població més segmentats. Aquest és un d'aquests casos: dirigit a la gent del carrer, no busca fomentar les relacions interpersonals o la creació i difusió de continguts, sinó que pretén ser una eina útil per resoldre els problemes quotidians que causen cert nivell de crispació en la gent. 

    La plataforma presenta una interfície senzilla a través de la qual es pot publicar un cas i alhora conèixer els casos d'altres usuaris i recolzar-los donant-los més difusió a través de les xarxes socials. Enviaments que no arriben, factures inflades que no es corresponen amb el consum o comissions bancàries abusives són algunes de les reclamacions més comunes que es poden trobar a la pàgina de 'Populetic', que compta amb una classificació encapçalada per les empreses de telefonia, entitats bancàries companyies elèctriques.

    0 Comentaris
    cargando